Obsluga firmy Klienta dotyczy rowniez zagadnien marketingowych, public relations i reklamy. Dostarcza ona praktycznych porad i rozwiazan, pozwalajacych dobrze przeprowadzic kampanie marketingowa, wybrac wlasciwy sposob reklamy i odpowiednio zbudowac wizerunek firmy, co moze znaczaco poprawic jej wyniki zarowno na polu sprzedazy, jak i odbioru wsrod klientow.

Uslugi doradcze i obsluga firm w powyzszym zakresie obejmuje nastepujace grupy zagadnien:
  1. Sporzadzanie skutecznych planow marketingowych i reklamy.
  2. Tworzenie optymalnych strategii marketingowych.
  3. Wdrazanie stosownych dzialan public relations.
  4. Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki.
  5. Badanie potencjalu rynku i postaw klientow.
  6. Zasady tworzenia dobrych materialow promocyjnych.
  7. Sposoby monitorowania konkurentow i budowania nad nimi przewagi.
  8. Ksztaltowanie korzystnej wspolpracy z agencjami reklamowymi.
  9. Zarzadzanie i kierowanie dzialem marketingowym firmy Klienta na podstawie uzgodnionego miedzy stronami kontraktu.
Copyright ©2007-2021 by Atus. All rights reseved.